Regulamentul Programului de Fidelitate
- Dispoziții generale
- Prezentul document, denumit în continuare „Regulament”, stabilește regulile de funcționare și participare la Programul de Fidelitate, precum și reglementează, printre altele, condițiile de acordare și retragere a Punctelor, procedura de reclamații și anularea Punctelor acumulate pentru achiziția de produse.
- Programul se adresează exclusiv Utilizatorilor înregistrați ai Magazinului Online Cosibeauty.ro.
- Regulamentul este valabil începând cu data de 01.04.2025 până la momentul încheierii acestuia, despre care Organizatorul va informa Participanții cu cel puțin două (2) luni înainte de data planificată, printr-o notificare transmisă pe e-mail.
-
Fiecare Utilizator și Participant are dreptul să se familiarizeze cu informațiile privind
disponibilitatea serviciilor oferite de Organizator. Conform art. 32 alin. 2 pct. 1 lit. a) și b) din
Legea din 26 aprilie 2024 privind asigurarea respectării cerințelor de accesibilitate pentru anumite
produse și servicii de către entitățile economice, Organizatorul face publice, într-o formă electronică
și accesibilă persoanelor cu nevoi speciale, informații despre serviciile oferite și necesare pentru
utilizarea acestora.
- hmodul în care serviciile oferite de Organizator respectă cerințele de accesibilitate menționate la art. 32 alin. 2 pct. 1 lit. c) din legea menționată;
- procedura de depunere a plângerilor de către consumatori privind nerespectarea cerințelor de accesibilitate, prevăzute în capitolul IV al aceleiași legi sunt disponibile pe pagina https://cosibeauty.ro, în secțiunea „Declarație de accesibilitate” aflată în partea de jos a paginii principale, precum și în Anexa nr. 1 la prezentul Regulament.
- Definiții:
- Organizator – Cosibella sp. z o.o., cu sediul în Varșovia, str. Mineralna 15A, clădirea D3, 02-274 Varșovia, înregistrată în Registrul Comerțului – Registrul Național Judiciar de către Tribunalul Districtual pentru m. st. Varșovia, Secția a XIII-a Economică a Registrului Național Judiciar sub numărul KRS: 832314, NIP: 5223180504, REGON: 38574605000000, cu un capital social de 350.000,00 PLN.
- Utilizator – consumatorul care efectuează cumpărături pe Cosibeauty.ro fără a deține un cont sau are un cont înregistrat, dar nu este participant la Programul de Fidelitate.
- Participant – orice Utilizator care și-a înregistrat un cont și s-a alăturat Programului de Fidelitate.
- Puncte – unități acordate de Organizator pentru achiziții și alte activități în cadrul Programului, care pot fi schimbate pe reduceri sau produse.
- Coș – funcționalitatea magazinelor online Cosibeauty.ro, în care sunt vizibile produsele selectate de Participant și unde acesta are posibilitatea de a stabili și modifica datele comenzii, inclusiv cantitatea produselor, condițiile contractului de vânzare (ex. metoda de livrare), precum și de a acumula sau utiliza Puncte pentru reduceri sau produse.
- Magazin Online Cosibeauty.ro –platforma de vânzare online a produselor, disponibilă la adresa https://cosibeauty.ro, operată de Cosibella sp. z o.o., cu sediul în Varșovia, înregistrată în Registrul Național Judiciar de către Tribunalul Districtual pentru m.st. Varșovia, Secția a XIII-a Economică sub numărul 832314, str. Mineralna 15A, clădirea D3, 02-274 Varșovia, REGON 385746050, NIP 5223180504.
- Program - Programul de Fidelitate al Organizatorului, al cărui scop este recompensarea Participanților pentru achizițiile și activitățile efectuate în legătură cu oferta Organizatorului, permițând acumularea de Puncte în Magazinul Online Cosibeauty.ro.
- Consumator – persoană fizică majoră, cu capacitate deplină de exercițiu, care efectuează cumpărături în Magazinul Online și în magazinele fizice Cosibeauty.ro, achiziții ce nu sunt direct legate de activitatea sa profesională sau economică. Dispozițiile referitoare la Consumator din prezentul Regulament se aplică și persoanei fizice care încheie un contract legat direct de activitatea sa economică, dar care, conform conținutului contractului, nu are caracter profesional pentru aceasta, în special conform obiectului activității desfășurate și codurilor CAEN indicate în Registrul Comerțului. Organizatorul verifică de fiecare dată dacă un contract încheiat de o astfel de persoană are sau nu caracter profesional.
- GDPR (RODO) – Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE.
- Regulile de participare la Programul de Fidelitate
-
Înainte de a efectua o achiziție folosind Puncte, Participantul trebuie să citească și să accepte
prezentul Regulament. Acceptarea se face prin bifarea căsuței (checkbox). Checkbox-ul apare:
- după logarea în magazinul cosibeauty.ro;
- pentru Utilizatorii înregistrați care nu au acceptat încă Regulamentul Programului de Fidelitate, la începutul navigării în magazin;
- în timpul înregistrării unui nou Utilizator în magazinul cosibeauty.ro;
- în coșul de cumpărături, în etapa plasării comenzii – dar doar pentru Utilizatorii înregistrați care nu au acceptat încă Regulamentul.
- Dacă Regulamentul nu este acceptat în forma actuală, punctele de fidelitate acumulate în contul Participantului vor fi șterse. Utilizatorul poate adera din nou la Programul de Fidelitate prin bifarea căsuței corespunzătoare și acceptarea Regulamentului, dar punctele anterioare nu vor fi restituite. Retragerea consimțământului pentru Regulament duce la anularea punctelor de fidelitate.
- Participarea la Programul de Fidelitate este gratuită.
- Programul constă în acordarea de Puncte Participanților care plasează comenzi în Magazinul Online Cosibeauty.ro.
- Aderarea la Programul de Fidelitate are loc prin acceptarea Regulamentului magazinului împreună cu anexele acestuia, conform regulilor din alin. 1.
- Participantul Programului de Fidelitate are obligația de a furniza date personale reale și de a le actualiza în cazul în care acestea se modifică.
- Punctele acordate în cadrul Programului sunt valabile pe toată durata de desfășurare a Programului de Fidelitate.
- Participantul are dreptul de a renunța în orice moment la Programul de Fidelitate. Acest lucru se poate face din contul de client, prin debifarea consimțământului de acceptare a Regulamentului, în secțiunea dedicată programului de fidelitate. Această acțiune poate fi realizată atât pe cosibeauty.ro.
-
Organizatorul își rezervă dreptul de a exclude imediat Participantul din Programul de Fidelitate în
cazul constatării unor abuzuri sau încălcări ale Regulamentului, în special în cazul:
- furnizării de date personale false sau informații incorecte la înregistrare,
- utilizării contului altei persoane fără consimțământul acesteia,
- acțiunilor frauduloase, inclusiv manipularea sistemului de Puncte sau a altor mecanisme ale Programului,
- modificării sau distribuirii fișierelor cookies,
- încălcării principiilor etice și de bună conduită în relația cu alți Participanți sau cu Organizatorul.
- La încheierea Programului conform prevederilor §1 alin. 3 și §3 alin. 8-9, Punctele expiră și nu mai pot fi utilizate.
- Regulile de acordare a Punctelor
-
Participanții Programului acumulează Puncte pentru anumite activități pe paginile Organizatorului,
precum:
- Achiziția de produse – 1 Punct pentru fiecare 1,00 RON efectiv cheltuit (după aplicarea reducerilor și promoțiilor);
- Scrierea unei opinii despre un produs pe site, acceptată de Organizator – 140 Puncte;
- Prima înscriere la Newsletter – 120 Puncte;
- Prima aderare la Programul de Fidelitate – 500 Puncte;
- Participantul are dreptul să lase recenzii pentru un număr nelimitat de produse achiziționate. Totuși, fiecare produs poate fi evaluat de către Participant o singură dată, indiferent de numărul de achiziții. Organizatorul are dreptul să respingă o opinie în cazurile prevăzute de Regulamentul Magazinului Online Cosibeauty.ro, disponibil la: https://cosibeauty.ro/ro/termeni-si-conditii
- Fiecare produs din magazin este marcat cu informația despre numărul de Puncte acordate la achiziție și numărul necesar pentru a cumpăra produsul cu Puncte. Valoarea finală a Punctelor pentru o comandă se calculează după aplicarea reducerilor și promoțiilor
- Suma totală a Punctelor de fidelitate este vizibilă în contul Participantului pe cosibeauty.ro.
- Dacă Participantul se retrage din contract și returnează produsele, Punctele aferente acelei comenzi se scad automat după procesarea returului. În cazul în care Participantul a folosit Puncte pentru un discount, acestea se pierd în cazul returului. Procedura de reclamație nu influențează numărul de Puncte
- Punctele nu reprezintă un instrument de plată electronic și nu pot fi considerate card de plată electronic, conform legislației aplicabile.
- Punctele nu pot fi schimbate în bani (numerar sau transfer bancar), nici integral, nici parțial.
- În cazul returului total al unei comenzi, Punctele aferente acesteia se anulează. În cazul returului parțial, numărul de Puncte se reduce proporțional.
- Punctele loialității nu constituie instrument de plată electronic sau card de plată electronic conform legislației aplicabile. Nu pot fi convertite în bani (numerar sau transfer bancar).
- Regulile de utilizare a Punctelor
- Punctele pot fi schimbate pe reduceri sau produse, conform conversiei: 50 Puncte = 1,00 RON.
- Punctele pot fi folosite pentru obținerea reducerilor sau achiziționarea produselor marcate ca disponibile la adresa: https://cosibeauty.ro/ro/forpoints/produse-pentru-puncte?forpoints=y
- Utilizarea reducerilor pe bază de Puncte și schimbarea Punctelor pe produse este posibilă doar pentru Participanții înregistrați și autentificați.
- Utilizarea reducerilor pe bază de Puncte și schimbarea Punctelor pe produse este posibilă în coșul de cumpărături și în secțiunea „Beneficii pentru clienți fideli” / „Reduceri mele”. Reducerile pe bază de Puncte nu se cumulează cu alte promoții sau coduri de reducere, cu excepția cazului în care un regulament separat prevede altfel. Pentru a utiliza o reducere pe bază de Puncte, în coș trebuie să existe cel puțin un produs achiziționat cu mijloc de plată standard (RON).
- Punctele acumulate în cadrul Programului în Magazinul Online Cosibeauty.ro nu pot fi utilizate în alte magazine online internaționale aflate sub domeniul Organizatorului.
- Punctele pot fi utilizate până la încheierea Programului de Loialitate.
- Promoții speciale
- Organizatorul poate introduce promoții speciale, în cadrul cărora se acordă Puncte suplimentare pentru anumite activități (de exemplu: un număr mai mare de Puncte pentru abonarea la Newsletter).
- Fiecare promoție specială va fi reglementată printr-un regulament separat, disponibil pe paginile Organizatorului.
- Procedura de reclamații
- Reclamațiile privind funcționarea Programului de Fidelitate pot fi depuse în scris la adresa sediului Organizatorului (ul. Mineralna 15A, clădirea D3, 02-274 Varșovia) sau prin e-mail la: info@cosibeauty.ro.
- Reclamația trebuie să conțină: numele și prenumele Participantului sau Ambasadorului, adresa Participantului sau Ambasadorului, inclusiv adresa de e-mail, circumstanțele care justifică reclamația, precum și solicitarea concretă a Participantului sau Ambasadorului legată de reclamația depusă. Dacă este posibil și justificat, la reclamație trebuie atașate documente sau fotografii care o susțin și pot fi utile pentru soluționarea acesteia.
- Organizatorul soluționează reclamația în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii unei reclamații întocmite corect. În cazul respingerii reclamației, Organizatorul va informa despre acest fapt Participantul sau Ambasadorul, indicând motivele deciziei. Organizatorul nu acceptă niciun colet returnat cu plata ramburs.
- Organizatorul va informa persoana care a depus reclamația despre rezultatul soluționării acesteia prin scrisoare sau prin e-mail, în funcție de modalitatea de depunere a reclamației.
-
În situația soluționării nefavorabile a reclamației, Participantul sau Ambasadorul care este Consumator
poate recurge la metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de revendicare a pretențiilor,
inclusiv:
- poate înainta cauza către instanța permanentă de arbitraj pentru consumatori care funcționează pe lângă inspecția comercială, printr-o cerere de soluționare a litigiului apărut;
- poate să se adreseze inspectorului voievodal al inspecției comerciale cu o cerere de inițiere a unei proceduri de mediere pentru soluționarea amiabilă a litigiului apărut;
- poate beneficia de asistență gratuită privind metodele extrajudiciare de soluționare a litigiilor și de revendicare a pretențiilor din partea reprezentanților județeni (municipali) ai consumatorilor și a organizațiilor sociale, în ale căror atribuții statutare intră protecția consumatorilor.
- Protecția datelor personale
- Organizatorul este administratorul datelor personale ale Consumatorilor, Participanților și persoanelor indicate de aceștia ca destinatari ai comenzilor
- Organizatorul poate fi contactat prin poștă la adresa: ul. Mineralna 15A, clădirea D3, 02-274 Varșovia sau prin e-mail: info@cosibeauty.ro
- Datele cu caracter personal sunt prelucrate de către Organizator în conformitate cu prevederile legale și exclusiv în scopuri legate de activitatea Organizatorului, în ceea ce privește: oferirea serviciului Programului, comunicarea cu Participanții și soluționarea reclamațiilor, precum și în ceea ce privește evidența activităților desfășurate și a acțiunilor legate de asistența juridică și contabil-financiară a Organizatorului.
-
Datele cu caracter personal sunt prelucrate pe baza:
- art. 6 alin. 1 lit. b din GDPR, și anume executarea contractului dintre Organizator și Utilizator, legat de organizarea Programului de loialitate conform regulilor stabilite în prezentul Regulament, inclusiv: luarea în considerare a Punctelor în timpul cumpărăturilor, utilizarea Punctelor pentru achiziționarea de produse sau obținerea de reduceri, gestionarea comunicării, soluționarea reclamațiilor.
- art. 6 alin. 1 lit. f din GDPR, și anume interesul legitim al Organizatorului, în special apărarea împotriva pretențiilor sau, în cazul datelor persoanelor terțe furnizate de Participanți – indicarea adresei de corespondență a altei persoane.
- art. 6 alin. 1 lit. c din GDPR, și anume prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale care revine operatorului, în special obligațiile de raportare, contabile și financiar-contabile.
- Furnizarea datelor cu caracter personal către Organizator este voluntară, însă lipsa furnizării acestora va atrage imposibilitatea creării unui cont în Magazinul Online Cosibella, efectuării achizițiilor de produse și livrării lor eficiente, precum și imposibilitatea utilizării Punctelor.
- Destinatarii datelor cu caracter personal ale Participanților sunt: furnizorii de sisteme informatice necesare pentru funcționarea corectă a Magazinului Online Cosibella, precum și entitățile care prestează servicii pentru Organizator (birouri contabile, cabinete de avocatură, furnizori de servicii de găzduire și cloud). Destinatari pot fi, de asemenea, entitățile îndreptățite să primească date în baza prevederilor legale aplicabile, inclusiv autoritățile judiciare competente.
- Datele cu caracter personal pot fi transferate către țări terțe (în afara statelor membre ale Uniunii Europene) în cazul datelor prelucrate de anumiți destinatari, însă entitățile menționate asigură că datele sunt prelucrate în conformitate cu legea.
- Datele cu caracter personal sunt stocate pe durata necesară pentru desfășurarea activităților esențiale implementării Programului de Loialitate, acumulării și utilizării Punctelor, precum și celorlalte activități indicate în Regulament. După această perioadă, datele pot fi prelucrate în baza: obligațiilor legale ale Organizatorului (în ceea ce privește păstrarea documentelor contabile și financiar-contabile, atât timp cât cer acest lucru prevederile legale) sau a interesului legitim (apărarea împotriva pretențiilor ce pot fi formulate împotriva Organizatorului, atât timp cât Participantul are dreptul la astfel de pretenții).
- Organizatorul asigură persoanelor ale căror date cu caracter personal sunt prelucrate exercitarea drepturilor prevăzute de lege, inclusiv dreptul de acces la propriile date, de rectificare, modificare, ștergere sau portabilitate a acestora, precum și dreptul de a solicita restricționarea prelucrării datelor și de a formula opoziție față de o astfel de prelucrare, conform prevederilor legale aplicabile. În plus, în cazul acordării voluntare a consimțământului pentru prelucrarea datelor, fiecare persoană vizată are dreptul de a-și retrage consimțământul. De asemenea, fiecare persoană vizată are dreptul de a depune o plângere la Președintele Autorității pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, ul. Stawki 2, 00-193 Varșovia.
- Datele cu caracter personal referitoare la Participanți și la alte persoane ale căror date au fost furnizate de Participant sunt protejate de către Organizator împotriva divulgării către persoane neautorizate, precum și împotriva altor cazuri de dezvăluire sau pierdere ori de modificare neautorizată a acestor date și informații, prin aplicarea măsurilor de securitate tehnice și organizatorice adecvate.
- În ceea ce privește aspectele legate de prelucrarea datelor cu caracter personal care nu sunt reglementate în prezentul Regulament, se aplică prevederile corespunzătoare din Politica de Confidențialitate, valabile pentru fiecare dintre Magazinele Online Cosibella.
- Comunicarea cu Organizatorul
- Toate notificările și orice altă corespondență legată de desfășurarea Programului trebuie transmise Organizatorului prin e-mail sau în scris, prin trimiterea unei scrisori recomandate la adresa de corespondență a Organizatorului, care la data publicării prezentului Regulament este: ul. Mineralna 15A, clădirea D3, 02-274 Varșovia.
- Participantul poate, în ceea ce privește aspectele incluse în Programul de Loialitate, să adreseze o solicitare Organizatorului prin numărul de telefon: 0341 630 055 și adresa de e-mail: info@cosibeauty.ro.
- În cazul schimbării adresei de corespondență, Organizatorul va informa Participanții despre acest fapt în modul stabilit în Regulament.
- Dispoziții finale
- Programul de Loialitate nu este un joc de noroc, în special: tombolă, loterie promoțională al cărei rezultat depinde de șansă, pariu mutual sau orice altă formă căreia i se aplică prevederile Legii din 19 noiembrie 2009 privind jocurile de noroc (Jurnalul de Legi din 2023, poziția 227, cu modificările ulterioare).
-
Organizatorul își rezervă dreptul de a aduce modificări în Regulament, în special în următoarele cazuri:
- modificări ale prevederilor legale în vigoare,,
- introducerea unor noi reguli și premii în cadrul Programului,
- modificări referitoare la activitatea Organizatorului sau la structura Programului.
- Modificările Regulamentului intră în vigoare la data stabilită de Organizator, care nu poate fi mai scurtă de 14 zile de la data anunțării modificărilor
- Despre orice modificare a Regulamentului, Organizatorul va informa Participanții printr-un mesaj e-mail și printr-o notificare pe site-ul https://cosibeauty.ro sau prin alte canale de comunicare disponibile.
- În cazul în care dispozițiile Regulamentului contravin prevederilor legale imperative, în locul acestora se aplică acele prevederi legale, iar restul Regulamentului rămâne în vigoare.