Mărcile noastre

Hairtry
Îngrijirea părului cu cap

HairTry este o marcă proprie, co-creată de echipa Cosibella, care adoptă o abordare holistică a îngrijirii părului și scalpului. Acesta își propune să se concentreze asupra scalpului, care este cheia pentru un păr frumos și sănătos.

Brandul se concentrează pe rezolvarea problemelor specifice ale pielii și funcționează multidirecțional, indiferent de sex și vârstă.

Creatorul mărcii

Marca HairTry a fost creată ca răspuns la nevoile clienților care caută produse cu performanțe dovedite, ingrediente active interesante și prețuri accesibile.

Izabela Bednarczyk, care a fost asociată cu Cosibella de ani de zile, a contribuit la crearea acesteia. Izabela este inginer în chimie cosmetică și specialist în trichologie, datorită cărora și-a putut folosi cunoștințele în procesul de creare a produselor.

Izabela Bednarczyk
Creatoarea mărcii

Izabela Bednarczyk

Ing. în chimie cosmetică

specialist în trichologie

Ce a inspirat crearea brandului?

Inspirația din spatele brandului a fost să creăm produse cu acțiune concretă și ușor de aplicat. Am vrut să concepem produse cosmetice care să rezolve probleme pe care alte produse de pe piață nu le abordează în mod satisfăcător.

În brandul HairTry, am combinat două fire: cunoștințele trichologice cu abordarea unor maniaci ai părului. Avem grijă de sănătatea scalpului, de microbiomul său și de curățarea corectă, dar nu uităm să descompunem părul în funcție de porozitate sau de echilibrul PEH.

Ce ingrediente cheie sunt folosite în produsele brandului și de ce sunt acestea importante?

Am folosit ingrediente active dovedite științific în produsele care produc rezultate vizibile și se concentrează pe problema în cauză. În plus, am acordat o mare importanță confortului produselor - este important ca acestea să fie plăcute și simplu de utilizat.

O scurtă descriere a activităților ecologice ale mărcii

Împreună cu propriile noastre mărci, HairTry și SkinTra, desfășurăm activități ecologice. Susținem SeedBalls Kenya, un proiect care luptă împotriva schimbărilor climatice într-o regiune din Kenya care este cea mai vulnerabilă la efectele negative ale acestora. SeedBalls Kenya ecologizează zone mari într-un mod neconvențional - împrăștie bile de praf de carbon cu semințe de plante. Un produs HairTry produs = aproximativ 20 de bile.

De asemenea, susținem proiectul ReSea - Fundația Ocean Waste Plastic - o organizație care colectează plasticul din oceanul de pe coasta Indoneziei și apoi îl reciclează. Acesta este un proiect care nu numai că sprijină mediul, dar și comunitatea locală, oferind locuri de muncă stabile și echitabile. Pentru fiecare pachet de produse cosmetice HairTry produs, se pescuiește o masă de plastic echivalentă cu greutatea întregului pachet.

În plus, atunci când producem plicuri de unică folosință de produse cosmetice HairTry, facem o donație către Fundația Plastic Bank. Donația este echivalentă cu pescuitul unei cantități de plastic egală cu cea pe care o punem în circulație prin producerea pliculețelor de unică folosință.

Cosmeticele au fost testate pe animale?

Cosmeticele HairTry nu au fost testate pe animale - o practică interzisă în întreaga Uniune Europeană.

TOP 3 cele mai bine vândute produse ale brandului?

Cele mai bine vândute produse iubite de clienții HairTry includ Babyhair Fever warming rub, Acid Queen acid scrub și Take Off The Sebum cleansing shampoo.

Care sunt principalele avantaje și caracteristici unice ale produselor mărcii?

Produsele mărcii HairTry oferă rezultate rapide și vizibile într-o perioadă scurtă de utilizare.

Acestea sunt orientate către nevoile diverse ale clienților, astfel încât fiecare să poată alege îngrijirea potrivită. Produsele HairTry garantează un păr puternic, moale și creț, ceea ce are un efect pozitiv asupra încrederii în sine și a bunăstării.

Extindeți și aflați mai multe
Skintra
îngrijire modernă a pielii

Pe baza experienței noastre vaste, cosmetologii Cosibella au creat o marcă modernă de produse pentru îngrijirea pielii.

SkinTra a introdus formule inteligente care răspund exact nevoilor clienților. Produsele SkinTra vă permit să obțineți acasă rezultate ca la salon.

Creatorul brandului

Cum a fost creat brandul și cine este creatorul brandului?

Ideea de a crea brandul a venit la sfârșitul anului 2019. În acel moment, Natalia Zadroga - creatoarea brandului - lucra ca cosmetolog realizând consultații de cosmetologie și datorită acestei ocupații a putut vedea nevoile clienților.

Având cunoștințe vaste de legislație și chimie cosmetică, ea a început primele discuții cu președintele Cosibella, despre crearea unui brand propriu. În următoarele luni, aceste discuții s-au transformat în acțiune - și așa a luat naștere SkinTra.

Natalia Zadroga
Creatoarea mărcii

Natalia Zadroga

MA în tehnologie cosmetică

Ce a inspirat crearea brandului?

Care au fost principalele motivații și inspirații din spatele creării brandului?

Mai presus de toate, ne-am dorit produse cosmetice de calitate, ingrediente bogate și proprietăți puternice de îngrijire a pielii. Scopul nostru a fost să ne asigurăm că toată lumea, indiferent de sex, vârstă sau tip de piele, poate găsi ceva pentru sine printre produsele noastre. SkinTra este răspunsul la nevoile pielii clienților noștri.

Care sunt principalele ingrediente din produsele brandului?

Care sunt ingredientele-cheie utilizate în produsele brandului și de ce sunt acestea importante?

Pe baza acțiunii și a ingredientelor active, produsele noastre pot fi împărțite în trei grupe:

  • etichete albe → produse de bază, obligatorii în orice rutină de îngrijire a pielii. Acestea sunt: produse de curățare, protecție solară sau creme hidratante,
  • etichete roz → produse cosmetice multifuncționale, de asemenea pentru pielea sensibilă. Acestea conțin în principal ingrediente calmante și liniștitoare pentru piele, cum ar fi: ceramide, beta - glucan sau pantenol.
  • etichete negre → produse foarte active, cum ar fi: acizi, vitamina C sau retină.

Credem că fiecare piele este diferită și necesită o îngrijire diferită, motiv pentru care oferim produse cu multe ingrediente active, astfel încât fiecare are șansa de a găsi exact ceea ce are nevoie în îngrijirea pielii sale.

O scurtă descriere a activităților ecologice ale brandului

Ce acțiuni întreprinde brandul pentru a proteja mediul?

SkinTra:

  • în primul rând, brandul sprijină Forest Forever Foundation. Fiecare produs cosmetic înseamnă plantarea a 0,5 m2 de pădure, care - merită subliniat - nu va fi niciodată tăiată și va servi generațiilor viitoare.
  • de asemenea, ajutăm Banca de Plastic, care colectează plasticul de pe plaje înainte ca acesta să ajungă în apă. Fiecare mostră a produsului nostru produsă asigură recuperarea unei sticle de plastic.

În plus, cosmeticele ambelor noastre mărci sunt produse în ambalaje din sticlă sau plastic reciclat!

Cosmeticele au fost testate pe animale?

Cosmeticele Skintra nu au fost testate pe animale.

TOP 3 cele mai bine vândute produse ale brandului?

Probabil toată lumea cunoaște serul cu 20% vitamina C Light Your Skin! La fel de popular este Liquid Happiness - acesta este un ser pentru față și ochi cu o concentrație de retină de 0,3%. Al treilea bestseller este peelingul cu acid Destructor, disponibil pe tot parcursul anului, în două capacități.

Care sunt avantajele utilizării produselor brandului?

Care sunt principalele avantaje și caracteristici unice ale produselor brandului.

Fără îndoială, cel mai mare avantaj al produselor noastre este formularea simplă și clară, care face ca produsele să fie multifuncționale și cu adevărat eficiente! Majoritatea produselor noastre cosmetice nu folosesc parfumuri, ceea ce va fi pe placul oricărei persoane care este sensibilă la acestea. Nu ne testăm produsele pe animale, pe care le iubim, și susținem fundațiile ecologice. În plus, produsele au prețuri rezonabile, astfel încât cumpărarea lor nu vă va greva portofelul. :) Lăsați aceste cuvinte să fie susținute de sutele de recenzii pozitive și de rezultatele obținute de clienții noștri.

Extindeți și aflați mai multe
pixel